chastely تجارت اطلاعات اردیبهشت مازندران

chastely: تجارت اطلاعات اردیبهشت مازندران اجرای دستورالعمل ثبت در سامانه سامانه جامع سامانه انبارها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تصویر العمل نوبخت به دیدار روحانی با فرماندهان سپاه

سخنگوی دولت نفس همکاری بین قوا و نهادها از جمله بین دولت و سپاه را جهت کشور بسیار بافایده توصیف کرد. 

تصویر العمل نوبخت به دیدار روحانی با فرماندهان سپاه

تصویر العمل نوبخت به دیدار روحانی با فرماندهان سپاه

عبارات مهم : تصویر

سخنگوی دولت نفس همکاری بین قوا و نهادها از جمله بین دولت و سپاه را جهت کشور بسیار بافایده توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت صبحگاه امروز (سه شنبه) در نشست خبری هفتگی خود با رسانه ها در پاسخ به سوالی راجع به دیدار رییس جمهور و فرماندهان سپاه اظهار کرد: من هنوز وقت نکرده ام که از آقای رییس جمهور بشنوم چه مباحثی در این دیدار مطرح شده است ولی نفس جلسه بسیار خوب و مناسب بوده و بدون تردید جهت انجام کارهای بزرگ در کشور علاوه بر همکاری بین قوا، نهادها هم باید در کنار هم باشند.

تصویر العمل نوبخت به دیدار روحانی با فرماندهان سپاه

وی در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد هیأت 7 نفره نظارت بر قرارداد توتال یادآور شد: این هیأت متشکل از دو مدیر کمیسیون برنامه و انرژی مجلس، دادستان کل کشور، وزیر اقتصاد، مدیر کل بانک مرکزی، مدیر شرکت برنامه و بودجه و وزیر نفت است که تا الان دو جلسه برگزار کرده و دوستان بخصوص در قوه قضاییه علاقه داشتند که این جلسه تمدید شود و به همین علت یک هفته دیگر هم تمدید شده است است.

نوبخت افزود: همه مدارک در اختیار دادستان کل کشور قرار گرفته و جهت مدیر قوه مقننه هم فرستاده شده، در این جلسات تنظیم کنندگان قراردادها هم حضور دارند و به هر سوالی که پرسیده می شود پاسخ می دهند تا ابهامی وجود نداشته باشد. البته قرار نیست با انعقاد هر قراردادی یکدیگر را زمینگیر کنیم.

سخنگوی دولت نفس همکاری بین قوا و نهادها از جمله بین دولت و سپاه را جهت کشور بسیار بافایده توصیف کرد. 

وی به ارائه گزارشی از شاخص های اقتصادی کشور پرداخت و گفت: طبق محاسبه مرکز آمار قیمت رشد اقتصادی از حساب های ملی جهت سال 95 بر پایه سال 90 و با احتساب نفت 11.1 درصد و در پایه سال 76، 8.3 درصد اعلام شده است و این رشد بدون احتساب نفت بر پایه سال 90، 6.4 و بر پایه سال 76، 6.3 بوده است.

سخنگوی دولت ادامه داد: این رشد بر پایه سال 90 در بخش کشاورزی 2 درصد و در گروه صنعت 18.1 درصد بوده که در بخش صنعت 6.5 در نفت و گاز طبیعی 35.5، در ساختمان منفی 11.3 و در خدمات 5.9 درصد بوده هست. ضمن اینکه بر پایه سال 76 به ترتیب در کشاورزی 5 درصد، در گروه صنعت 11.3 درصد و در بخش های صنعت 6.5، نفت و گاز طبیعی 78.8، در ساختمان منفی 12.6 و در خدمات 7.1 درصد محاسبه شده است است.

نوبخت در ادامه با اشاره به قیمت تورم خاطرنشان کرد: قیمت تورم هر سال در تیرماه 7.6 درصد و در خرداد 7.4 درصد بوده و قیمت تورم نقطه به نقطه نیز در تیرماه 8.9 درصد و در خرداد 9.4 درصد محاسبه شده است است.

تصویر العمل نوبخت به دیدار روحانی با فرماندهان سپاه

سخنگوی دولت راجع به آخرین اوضاع خرید تضمینی گندم از گندمکاران عنوان کرد: خرید تضمینی به ازای هر کیلو گندم 1300 تومان انجام می شود که تا 2 مرداد 7 میلیون و 250 هزار تن گندم به ارزش 9 هزارو 490 میلیارد تومان از گندمکاران خریداری شده است که دولت تا 2 مرداد بالغ بر 7 هزارو 730 میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: آخرین تعداد تحویل تاکسی های جایگزین به جای تاکسی های فرسوده 52 هزارو 313 دستگاه بوده هست. متأسفانه مشکلی که با بعضی از دوستان داریم این است که بعضی از اوقات یک حرفی را می پرانند و دیگر دنبال آن را نمی گیرند. مثلاً می گویند هزینه های جاری خیلی زیاد است و آن را کم کنیم. ما خیلی از این رهنمون آنها تقدیر می کنیم ولی فقط به ما می گویند که کدام هزینه جاری را کم کنیم و به بخش عمرانی اضافه کنیم. از بازنشستگان آموزش و پروش یا از بهداشت و درمان و نیروهای مسلح و یا از سوبسید گندم؟

سخنگوی دولت نفس همکاری بین قوا و نهادها از جمله بین دولت و سپاه را جهت کشور بسیار بافایده توصیف کرد. 

نوبخت در تصویر العمل به خبری مبنی بر تقاضای دولت از یکی از مفسدین سابق اقتصادی جهت کمک در بخش اقتصاد تصریح کرد: دولت یازدهم و ان شاءالله دولت دوازدهم جهت اصلاح وضع اقتصادی از دو مسیر اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و اعطار اعتبارات دولتی به طرح های عمرانی تلاش می کند و خدشه دار کردن این فعالیت ها با چنین حرف هایی کار نادرستی هست. مردم قبلاً هم از این دست سخن ها شنیده اند و با این وجود تصمیمشان را گرفته و دوباره رأی اعتماد قاطع خود را به آقای روحانی در انتخابات دادند. آقای رییس جمهور هم بر سر پیمانی که با مردم دارد همچنان ایستاده و بهتر است زیاد به این دست خبرها توجه نکند.

سخنگوی دولت در تصویر العمل به احتمال تحریم کشور عزیزمان ایران در کنگره آمریکا و تصویر العمل جمهوری اسلامی تاکید کرد: هر نوع نقض برجام اعم از اعمال تحریم هایی که در برجام تکراری است و اعمال آن ها لغو شده، در داخل کشور گروهی آن را رصد می کنند ضمن اینکه در خلال روزهای گذشته در مجموعه ۱+۵ با کشور عزیزمان ایران مواررد چگونگی اجرای برجام پیگیری می شود. تردید نکنید از هیچ یک از حقوق ملی مان در این قرارداد بین المللی نخواهیم گذشت و به محض اینکه گزارش های رسمی و مستند کارگروه را دریافت کنیم قطعا اقدام قاطع را انجام می دهیم.

تصویر العمل نوبخت به دیدار روحانی با فرماندهان سپاه

نوبخت با اشاره به ماهیت کارها دولت آمریکا عنوان کرد: اغراض و نیات دولت آمریکا جهت اینکه موانعی در اجرای برجام ایجاد کند و بخواهد منافع مردم کشور عزیزمان ایران را نادیده بگیرد از خوی و روش سالیان گذشته آن ها الهام می گیرد و ماهیت آن ها هست. البته از داخل کشور عزیزمان ایران جز یک پارچگی و اقتدار چیزی نخواهند شنید. ما با همه تفکیک هایی که در کشور داریم در یک امر یعنی منافع ملی، یکسان و در کنار یکدیگر هستیم.

وی همچنین راجع به بیانیه کاخ سفید در عنوان شهروندان آمریکایی در زندانهای کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: اینکه دولت آمریکا راجع به احکامی که در دستگاه قضایی کشور عزیزمان ایران صادر می شود مداخله کند، بی اساس و بی وجه است . ما اقدام خودمان را انجام می دهیم و این درشت گویی و حرف هابرای نخستین بار نیست و ما هم توجهی به حرف های غیرحقوقی نمی کنیم.

نوبخت در پاسخ به سوالی راجع به آخرین اوضاع ویزای عربستان به ۱۰ دیپلمات ایرانی بیان کرد: در این زمینه اطلاعاتم در حد وزارت خارجه است و امیدوارم این مسئله حل شود. ضمن اینکه طی تماس مدیر شرکت حج و زیارت با مقامات سعودی آن ها تاکید کردند که به تعهدات خود پایبند اند.

وی راجع به بیانات سخنگوی قوه قضاییه که طرح منشور حقوق شهروندی را از سوی مدیر جمهور خلاف قانون دانسته بود، خاطر نشان کرد: آقای مدیر جمهور طبق قانون اساسی علاوه بر اینکه مدیر قوه مجریه است مسئول اجرای قانون اساسی به حساب می آید وحقوق شهروندان در قانون اساسی به حد کفایت مورد عنایت قرار گرفت. این که منشوری را اعلام کنند که این حقوق به رسمیت آشنا شده است قابل تحسین است و همه آحاد فهیم کشور آن را تحسین کردند.

نوبخت اضافه کرد: اینکه در این زمینه از همکاران قوه قضاییه استفاده کنیم سخن درستی است آیا که بخشی از این ظرفیت در قوه قضاییه وجود دارد. ما همه باید در این زمینه به هم کمک کنیم. اتفاقا آنچه سخنگوی محترم قوه قضاییه راجع به وجود ظرفیت های بزرگ قانونی اشاره کردند اشاره درستی است و ما هم از آن ظرفیت جهت اجرای این منشور استفاده می کنیم. در این منشور نه تنها از همکاری همکاران قوه قضاییه مستغنی نیستیم، بلکه به همکاری مجلس هم نیاز داریم تا اگر نیاز به قانونگذاری است این کار را انجام دهد .

سخنگوی دولت راجع به بیانات وزارت نفت در عنوان زیاد کردن مصرف بنزین و اینکه ناشی از زیاد کردن ماشین هست، گفت: آنچه وزارت نفت گفته منطقی است آیا که هر چه ماشین بیشتری وجود داشته باشد سوخت گیری هم زیاد می شود. اینکه کارت سوخت می تواند مصرف را کم کردن بدهد طبیعی است و در کل وزارت نفت حرف منطقی را مطرح کرده است.

وی در تصویر العمل به این صحبت که آیا دولت برنامه ای جهت زیاد کردن بنزین و سهمیه بندی دارد، تصریح کرد: راجع به محدود کردن مصرف و یا کاهندگی رشد زیاد کردن از طریق سهمیه بندی یا قیمت گذاری در دولت هیچ طرحی نداریم. راجع به مسائلی مثل هدفمندی یارانه ها هم در آیین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 95 این مسأله دیده خواهد شد که این آیین نامه را در دست تهیه داریم که هر وقت در شرکت برنامه جمع بندی شد به آن پاسخ خواهیم داد.

نوبخت در پاسخ به سوالی راجع به تبدیل ریال به تومان و مخالفت کمیسیون اقتصادی عنوان کرد: قانون پولی و بانکی ما مربوط به 40، 50 سال پیش است و در اصلاحیه قانون پولی و بانکی بیش از 80 ماده به روز و به مجلس تقدیم شده است که یکی از موارد آن این است که به پول ملی به جای ریال، تومان بگوییم. اگر به بقیه اصلاحاتی که در امور پولی و بانکی در این اصلاحیه وجود دارد توجه نکنیم و فقط روی این عنوان تأکید کنیم غیرمنطقی است.

وی افزود: درست است که پول رسمی ما ریال است ولی آیا واقعاً در دادوستد مردم با ریال کار می کنند یا با تومان؟ ما همان کاری را که مردم سال های سال است می کنند گفته ایم انجام شود. ریال را از بین بردن نکردیم بلکه ریال همان یک دهم تومان هست. قرار هم نیست که اسکناس و مسکوکات تازه ضرب شود. بلکه رفته رفته از این به بعد می توانیم با سیاست نو کردن اسکناس ها این کار را بر اساس تومان انجام دهیم و قرار نیست 3 هزار میلیارد تومان هزینه آن کنیم.

رئیس شرکت برنامه و بودجه همچنین یادآور شد: این مسأله اصلاً ارتباطی با از بین بردن صفر هم ندارد بلکه ما می خواهیم محاسبات جاری راحت تر شود و نباید آن را کانون اختلاف بین دولت و مجلس کنیم. تخفیف دادن اصلاح نظام بانکی و پولی به این یک بند کار درستی نیست. نباید آن را خیلی بزرگ کنیم آیا که ما یک کار جاری و غیررسمی را که صورت می گیرد به صورت رسمی اعلام کردیم. طی شدن روال طبیعی آن در مجلس هم چند ماهی طول می کشد.

وی در تصویر العمل به طرح توزیع مواد مخدر دولتی اظهار کرد: در این زمینه نمایندگان محترم مجلس باید اظهار نظر کنند و فکر نمی کنم واقعیت آن چیزی که گفته می شود، باشد. به هر حال باید صبر کنیم و هر وقت جدی شد و از شرح باخبر شدیم نظر دولت را بگوییم.

نوبخت با اظهار بی اطلاعی از کارها صورت گرفته راجع به نامه سیدحسن خمینی به رییس جمهور راجع به تحولات دانشگاه آزاد، در پاسخ به این پرسش که چه کارهایی جهت وحدت بین قوا صورت گرفته هست، خاطرنشان کرد: رییس جمهور با روسای قوه مقننه و قضائیه همواره جلساتی برگزار می کند و در این جلسات مطالبشان را با هم مطرح می کنند.

وی افزود: ظرف ماه های گذشته مجلسی ها مهمان رییس جمهور بودند و رییس جمهور مهمان مسئولین محترم قوه قضاییه بوده که اینها وقت هایی جهت وحدت هست. ضمن اینکه در جلسات شورای عالی امنیت ملی روسای هر سه قوه حضور دارند و از جمله در جلسه شنبه گذشته راجع به پرسشها اساسی کشور مشورت شد.

سخنگوی دولت راجع به احتمال وجود اقلیت ها یا بانوان در کابینه آینده تأکید کرد: هیچ منع و تفکیکی جهت حضور اقلیت ها یا بانوان وجود ندارد و ملاک شایسته گزینی است که امیدواریم به نحو مناسبی این چینش انجام شود. همه این پرسشها احتمالاً تا آخر این ماه مشخص می شود و اصلاً این تفکیک ها در پرسشها مذهبی، قومی، و جنسیتی وجود ندارد.

وی در تصویر العمل به طرح تبدیل شرکت برنامه و بودجه به وزارتخانه گفت: طبق اصل 126 قانون اساسی امور برنامه و بودجه کشور از وظایف رییس جمهور است که می تواند به فرد دیگری تفویض کند. اینکه اختیارات رییس جمهور به وزارتخانه ای داده شود از بدیهیاتی است که اصلاً قابل طرح نیست و با اصل 126 قانون اساسی در تعارض است.

نوبخت راجع به دیدار فراکسیون امید با رییس جمهور و مطرح شدن سهم خواهی از سوی گروهی جهت کابینه آینده تصریح کرد: رییس جمهور با هر سه فراکسیون شکل گرفته در مجلس دیدار داشته است و اصلاً این واژگان سخیف درست نیست. همه می آیند و نظراتشان را می گویند و چقدر خوب است که رییس جمهور حرف ها را می شنود.

وی با اشاره به صحبت های مطرح شده است در رسانه ها و اینترنت راجع به کابینه آینده اظهار کرد: دولت گوش شنوایی جهت حرف های تشکل های شرکت یافته درون و خارج مجلس دارد و اینها وقت هایی جهت منعکس شدن نظر ها به رییس جمهور هست. عدم تشکیل جلسه با یک تشکل هم به معنی بی توجهی نیست. رسانه ها و اینترنت هم نظرات متفاوت را منعکس می کنند و ما از همه نظرات باخبر هستیم و طبق نظرات متفاوت تصمیم گیری می شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است طرح تفکیک وزارتخانه ها را بعد بگیرد، عنوان کرد: آیا بعد بگیریم؟ در حالی که کمیسیون مهم و بعضی کمیسیون ها آن را تأیید کرده اند. البته ممکن است این طرح به شروع دولت دوازدهم نرسد. کارآمدی هر مجموعه ای علاوه بر مدیر به ساختار، سازماندهی و مأموریت آن وابسته است و تمام تلاش رییس جمهور این است که خوب عمل شود تا بین مردم سرافراز باشد.

وی ادامه داد: ما در این چهار سال تجربه کرده ایم که اگر امور بازرگانی از مباحث تولید و صنعت جدا باشد موثرتر عمل می شود. ضمن احترام به نمایندگان محترم پرسش می کنم که در اجرا دست ما زیاد در کار است یا دوستان در صحن؟ البته قانون می گوید مجلس نظر نهایی را بدهد. ولی خوب است حرف ما را هم بشنوند که می گوییم این کار تفکیک راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت به نفع کشور است.

سخنگوی دولت همچنین راجع به دادگاه متهمان نفتی و اتهاماتی که از سوی بعضی منتقدان قراردادهای نفتی که بعضاخودشان در این دادگاه ها مورد اتهام قرار گرفته اند مبنی بر اینکه دولت نمی خواهد اسنادی در این زمینه منتشر کند، مطرح می شود گفت: همین کارها هم با مساعی دولت بوده که از طریق وزارت نفت اسناد را در اختیار قوه قضاییه گذاشته است و هرچه نیاز باشد باز هم انجام می دهد. البته نهایتاً باید به وسیله قوه قضاییه حکم قطعی صادر شود.

وی اضافه کرد: دولت اگر اسناد دیگری هم نیاز باشد به مرجع قضایی خواهد داد ولی سیاست دولت این نبوده که قبل از مطرح شدن در محاکم اسناد را منتشر کند تا باعث هتک حیثیت کسی شود و از طرفی دولت حق ندارد نسبت به این پرسشها که به حقوق ملی و بیت المال باز می گردد حاتم بخشی کند، ولی ما آن را به دادگاه ارائه می کنیم.

رئیس شرکت برنامه و بودجه راجع به نامه بیش از 70 اقتصاددادن در عنوان کابینه دوازدهم و اینکه بعضی ها از چینش کابینه ناراضی هستند، عنوان کرد: راجع به اعضای کابینه نفیاً و اثباتاً اظهار نظرهایی صورت می گیرد و چه خوب است که هیچ کس هیچ چیزی را فروگذار نمی کند و این باعث می شود رییس جمهور با اشراف کامل تصمیم خود را بگیرد. در اقتصاد نظرات متفاوتی وجود دارد و هر چند هدفشان یکی است ولی راه های مختلفی ارائه می شود. ما جهت همه نظرات احترام قائلیم و رییس جمهور نظرات متفاوت را می شنود که این باعث می شود ترکیب بهتری جهت کابینه چیده شود.

وی در تصویر العمل به طرح تحقیق و تفحص از شرکت هدفمندی یارانه ها نیز بیان کرد: از نظر من در جایگاه حقیقی و به عنوان کسی که در پرسشها تقنینی تجربه دارم این مصادیق تحقیق و تفحص نیست. همه کارهای شرکت هدفمندی یارانه ها از سال 89 روی کاغذ مشخص است و منابع و مصارف مشخص شده است که مجلس می تواند این گزارش را دریافت کند. همه چیز براق است و فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید آیا که خیلی چیز پیچیده ای نیست.

سخنگوی دولت راجع به اینکه بعضی بانک ها بر مبنای یارانه نقدی وام می دهند و طرح هدفمندی چگونه ادامه خواهد یافت، گفت: اینطور نیست که بگوییم سال نهایی هدفمندی هست. در بودجه 96 احکامی جهت اصلاح قیمت ها و توزیع به صورت یارانه مشخص شده است و در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری جهت برنامه ششم توسعه توصیه شده است که هدفمندی به چه صورت انجام شود.

نوبخت در آخر راجع به اوضاع استخدامی نیروهای سوادآموزی و پیش دبستانی در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: آزمون هایی قبلاً برگزار شده است و راجع به دستگاه های متفاوت شرکت اداری و استخدامی در حال جذب نیرو هست. مردم مطمئن باشند حقی از کسی ضایع نمی شود و آموزش و پرورش هم به تناسب نیاز خود از نیروهای سوادآموزی و پیش دبستانی استفاده خواهد کرد.

واژه های کلیدی: تصویر | قانون | قانونی | قوه قضاییه | رییس جمهور | قانون اساسی | سخنگوی قوه قضاییه | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه