chastely تجارت اطلاعات اردیبهشت مازندران

chastely: تجارت اطلاعات اردیبهشت مازندران اجرای دستورالعمل ثبت در سامانه سامانه جامع سامانه انبارها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز انتخابات سرنوشت کشور به دست دهه شصتی هاست

کاندیدای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: دهه شصتی‌ها یک جمعیت تعیین کننده جهت کشور هستند و آینده کشور به دست متولدین این دهه است،دهه شصتی‌ها هم اکن

سرنوشت کشور به دست دهه شصتی هاست

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات گروه تحریریه سایت جوان، اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتخاباتی خود از «رادیو جوان» در خصوص مسئله اشتغال و اینکه دولت احتمالی شما چگونه در برابر این چالش خواهد ایستاد، گفت: قطعاً یکی از بااهمیت ترین چالش های پیش روی دولت و ملت کشور عزیزمان ایران مسئله بیکاری است.

وی افزود: علت ایجاد این مسئله این است که ما در هر دورانی وفور درآمدهای نفتی بود متأسفانه منابع حاصل از آن را هزینه و خرج کردیم و به جای اینکه در کشور ایجاد اشتغال کنیم جهت کشورهای دیگر شغل ایجاد کردیم.

عبارات مهم : میلیون

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: طبق آمار رسمی مرکز آمار کشور عزیزمان ایران خالص تعداد شاغلین کشور در سال ۱۳۸۴، ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر است که در سال ۱۳۹۱ نیز بعد از یک دوره هفت ساله، متأسفانه آمار همین تعداد بوده لذا در طول این هفت سال تعداد خالص شغل ایجاد شده است در کشور صفر است بنابراین ما یک حجم بیکاری انباشته شده است در سال ۹۲ داشتیم که بعضی از آ مار تعداد بیکاران را ۳.۵ میلیون نفر عنوان می کنند و البته آمارهای غیررسمی نیز در این رابطه مطرح می شود.
جهانگیری افزود: علاوه بر این انباشت بیکاری از طرف دیگر ما یک کشور جوان هستیم که در طول یک دهه(دهه۶۰) با رشد بالای ۴ درصد جمعیت روبرو بودیم و جزو کشورهای با رشد جمعیت اوج محسوب می شدیم.
وی تصریح کرد: بر این اساس جوانان کشورمان سهم عمده ای در جمعیت کشور دارند و متولدین دهه ۶۰ در هر مقطعی از نظر سنی که وارد یک دوره ای از برنامه شدند یک مسئله جهت کشور از نظر سرویس دهی به آنها ایجاد شد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: هنگامی که متولدین این دهه به دبستان رفتند، دبستان های کشور سه و چهار شیفته شدند و هنگامی که وارد مدارس شدند تعداد دانش آموزان کشور ۱۸ میلیون شد در حالی که هم اکنون تعداد دانش آموزان ۱۳ میلیون نفر است.
جهانگیری افزود: همچنین هنگامی که متولدین این دهه به دانشگاه رفتند بعد از فارغ التحصیلی آنها ما با یک حجم وسیعی از جمعیت جویای کار مواجه شدیم که هم اکنون نیز تنها در داخل کشور ۵ میلیون دانشجو داریم.
وی با تأکید بر اینکه دهه شصتی ها یک جمعیت تعیین کننده جهت کشور هستند و آینده کشور به دست متولدین این دهه هست، گفت: دهه شصتی ها هم اکنون از دانشگاه ها خارج می شوند کار می خواهند و لذا فشاری بر بازار کار ایجاد شده است ما هر سال بیش از یک میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی داریم که کار مطالبه می کنند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بعضی کارشناسان و دستگاه های رسمی کشور آینده نگری کرده اند سالی یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر متقاضی بازار کار خواهیم داشت که باید جهت آنها کار ایجاد کنیم ضمن اینکه این جمعیت علاوه بر انباشت بیکارانی است که در سال های قبل داشتیم بنابراین اینکه گفته می شود بیکاری امروز یک ابرچالش پیش روی جمهوری اسلامی ست بحث درستی است و باید جهت آن چاره ای اندیشید.
جهانگیری افزود: بعضی کاندیداها در این دوره آمدند و بر روی بعضی پرسشها مردم سوار شدند و فکر کردند اگر بگویند چند میلیون شغل ایجاد می کنیم شغل ایجاد خواهد شد در حالی که مدیر جمهور سابق نیز هر دو سال یک بار می گفت من بیکاری را ریشه کن می کنم و نتیجه عملکرد او آن شد.
*با شعار و وعده نمی توان بیکاری را ریشه کن کرد
وی با تأکید بر اینکه با شعار و وعده نمی توان بیکاری را ریشه کن کرد، گفت: بیکاری امر تجربه شده است ای در دنیاست و باید تولید کشور راه بیفتد و فضایی درست شود که سرمایه گذاری ایجاد گردد و بخش شخصی وارد میدان شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: بر این اساس در برنامه ششم توسعه که با همکاری مجلس آن را تصویب کردیم سالی یک میلیون شغل را نشانه گذاری کردیم و این در حالی است که این دولت موفق شد در دو سال اخیر حدود ۶۳۰ هزار شغل ایجاد کند که امیدواریم بتوانیم این رقم را به یک میلیون شغل در سال برسانیم ضمن آنکه در برنامه ششم توسعه جهت سال ۹۶ نشانه گذاری شده است که ۹۵۰ هزار شغل ایجاد شود.
جهانگیری اظهار داشت: منابع مورد نیاز جهت ایجاد سالی یک میلیون شغل ۷۷۰ هزار میلیارد تومان است و این در حالی است که سرمایه گذاری در صنایع بزرگ جهت ایجاد اشتغال گران درمی آید که در این رابطه می توان صنعت پتروشیمی را مثال زد که پیش نیاز خیلی از کارهای دیگر است و نمی توان آن را از دست داد.
وی اظهار داشت: همچنین ما باید یک سری رشته های صنعتی را شناسایی و جهت آنها برنامه ریزی کنیم که بااهمیت ترین آنها شرکت های دانش بنیان است که خوشبختانه در این دولت با فضایی که تهیه آن انجام شد خیلی از جوانانی که حتی به خارج از کشور رفته بودند و شرکت هایی در زمینه آی تی و آی سی تی ایجاد کرده بودند زمانی که از آنها خواسته شد به کشور برگردند و این کار را انجام دهند استقبال کردند و هم اکنون شرکت های خوبی در این زمینه ها در کشور ایجاد شده است است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه باید موانع پیش روی جوانان به خصوص جوانانی که به خارج از کشور رفتند را برطرف کنیم، گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی نباید هیچ محدودیتی جهت این جوانان قائل شوند، ما باید به جوان به عنوان یک وقت مهم جهت توسعه کشور توجه کنیم.
وی یادآور شد: خوشبختانه هم اکنون حدود سه هزار شرکت دانش بنیان داریم که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این شرکت ها شاغل هستند و میزان فروش این شرکت ها نیز سالی ۳۰ هزار میلیارد تومان است همچنین ما در کنار هر دانشگاهی یک پارک علم و فناوری ایجاد کردیم تا دانشجوی ما در وقت تحصیل ایده ای دارد بتواند با امکاناتی که در این پارک ها به او می دهند ایده خود را بارور و تبدیل به فناوری کنند لذا دانشگاه های کشور در این زمینه رسالت مهمی دارند و پارک علم و فناوری می توانند خیلی موثر باشند.
جهانگیری افزود: همچنین در کنار این پارک ها ما کریدورهای علم و فناوری را هم اکنون در ۵ استان ایجاد کردیم که رسالتشان کمک به نیروهای زبده ای است که می توانند در تولید علم و فناوری و ایجاد اشتغال کمک کننده باشند.
وی با بیان اینکه شرکت های آی تی و آی سی تی میلیاردها تومان فروش آنها است که بحث عنوان اشتغال روستایی و مناطق مرزی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با درآمدهای ارزی که با لغو تحریم ها و اجرای برجام حاصل شد حدود ۲۰ میلیارد دلار به درآمدهای ارزی اضافه شد که ۵ میلیارد دلار از این درآمدها را صرفاً جهت ایجاد شغل در مناطق روستایی و مرزی در نظر گرفتیم ضمن اینکه تصمیم گرفته شد ۱.۵ میلیارد دلار آن تبدیل به ریال جهت ایجاد اشتغال روستاییان شود که امیدواریم به زودی در مجلس مصوب گردد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: البته این ۱.۵ میلیارد دلار تنها منبع تأمین درآمد ایجاد اشتغال روستایی نیست بلکه این یکی از منابع جدیدی است که این راستا در نظر گرفته شده است است و منابع سیستم بانکی و سرمایه گذاری بخشی شخصی نیز در این رابطه حائز اهمیت است.
وی افزود: ما اگر به ازای هر شغلی در روستاها ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان صرف کنیم آینده نگری شده است که سالی ۱۵۰ تا ۱۲۰ هزار شغل فقط در روستاها ایجاد کنیم.
جهانگیری با تأکید بر همکاری روستاییان در بنگاه های خود اظهار داشت: بنگاه های کوچکی که در روستاها ایجاد شدند بسیار موفق عمل کرده اند به طوری که ما در یکی از روستاهای اطراف پایتخت کشور عزیزمان ایران و همچنین در یکی از روستاهای کرمانشاه حتی یک بدون کار نداریم البته در این زمینه یک سری ابتکارات نیز نیاز است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در رابطه با حضور بخش شخصی در اقتصاد کشور نیز مهم بحث تأمین امنیت سرمایه گذاران است آیا که دیگر نمی شود با سرمایه گذار ،چکشی برخورد کرد و باید امنیت آنها تأمین شود و جهت آنها و املاک و دارایی ارزش ارزش قائل شد.

سرنوشت کشور به دست دهه شصتی هاست

وی درپاسخ به سوالی مبنی براینکه نگاهتان به مسکن و کنترل هزینه ها و کرایه ها چگونه است افزود: مسکن یکی از نیازهای مهم مردم هست، مردم باید صاحب مسکن شوند در سال های گذشته قیمت مسکن از کنترل خارج شد و تا ده برابر زیاد کردن قیمت داشت.

جهانگیری ادامه داد: در سال 83-84 مردم قادر بودند در بعضی مناطق پایتخت کشور عزیزمان ایران صاحب آپارتمان کوچک شوند ولی اکنون قیمت آن آپارتمان ده برابر شده است است.

کاندیدای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: دهه شصتی‌ها یک جمعیت تعیین کننده جهت کشور هستند و آینده کشور به دست متولدین این دهه است،دهه شصتی‌ها هم اکن

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در سال های گذشته مسکن در دلالی و بورس بازی افتاد گفت: منابع کشور در جاهایی صرف تولید مسکن شد که امروز خریدار ندارد.

وی اضافه کرد: اکنون 600 هزار واحد مسکونی خالی در پایتخت کشور عزیزمان ایران است که اگر قیمت مناسب داشتند مردم خریداری می کردند.

جهانگیری با بیان اینکه مسکن اکنون وجود دارد ولی گران است تصریح کرد: بعضی از افراد در مناطقی سرمایه گذاری کرده اند که قیمت زمین اوج بود و اکنون نمی توانند ملک خود را ارزان بفروشند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: جهت تولید مسکن مسئله نداریم ظرفیت تولید مسکن است باید ببینیم چگونه می توانیم توان خرید مسکن مردم را اوج ببریم.

سرنوشت کشور به دست دهه شصتی هاست

وی با اشاره به برنامه دولت جهت منزل اولی ها گفت: زوج های جوان نیاز به مسکن دارند سال گذشته برنامه منزل اولی ها در بانک مسکن اجرا شد هر کدام از افراد اگر 40 میلیون سپرده گذاری می کردند به آنان 160 میلیون وام داده می شد.

جهانگیری گفت: اگر تولید کننده های مسکن بتوانند آپارتمان هایی را در این سطح جهت مردم تولید کنند اکنون بیش از 160 هزار نفر جهت منزل اولی ها سپرده گذاری کرده اند.

کاندیدای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: دهه شصتی‌ها یک جمعیت تعیین کننده جهت کشور هستند و آینده کشور به دست متولدین این دهه است،دهه شصتی‌ها هم اکن

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به بافت های فرسوده گفت: در مناطقی که بافت فرسوده دارند زیربناها، آب، برق وجود دارد تنها باید این مناطق را بازسازی کنیم. بافت های فرسوده آماده ترین بخش ها جهت تولید مسکن هستند.

وی متذکر شد: اخیرا جوانان شرکت های توسعه گرا را ایجاد کرده اند که این شرکت ها در محله ها با مردم صحبت می کنند ویلایی ها و آپارتمان آنها را در اختیار می گیرند و بعد از بازسازی بین خود و آنان تقسیم می کنند.

سرنوشت کشور به دست دهه شصتی هاست

جهانگیری با بیان این که 200 هزار واحد مسکونی را جهت روستاها آینده نگری کرده ایم گفت: منابع ساخت این واحدها از طریق بنیاد مسکن تامین خواهد شد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اجاره ها را باید نهادهای مدنی کنترل کنند دولت نمی تواند در همه بخش ها دخالت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر به واحدهای خالی مالیات پرداخت شود ممکن است در رویکرد مالکان تغییراتی ایجاد شود گفت: این که مصلحت کشور در این است که جهت منزل های خالی مالیات وضع کنیم باید بحث های کارشناسانه سیاسی اجتماعی اقتصادی صورت گیرد که البته این عنوان چندین بار در دولت و مجلس بحث شده است است به هر حال باید ببینیم آیا این عنوان ممکن است انگیزه تولید کنندگان مسکن را از بین ببرد یا خیر.

جهانگیری با اشاره به وام ازدواج گفت: وام ازدواج از سال 95 از سه میلیون تومان به ازای هر نفر به ده میلیون زیاد کردن پیدا کرده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در سال 95 بیش از یک میلیون نفر وام ده میلیون تومانی دریافت کردند.

وی گفت: آینده نگری کرده ایم جهت امسال بتوانیم این وام را جهت یک میلیون و 200 هزار نفر پرداخت کنیم.

جهانگیری با اشاره به جایگاه جوانان در دولتش گفت: جوانان از وقت های بزرگ کشور هستند ما باید به جوانان اعتماد کنیم نباید به عنوان ترساندن نگاهشان کنیم و محدودیت برایشان ایجاد کنیم شخصیت جوانان نباید آسیب بینند و فکر کنند که حکومت نگاه منفی به آنها دارد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: اگر ظرفیت جوانان را باور کنیم آنها می توانند با قدرتی که دارند موانع را از پیش ببرند آینده کشور در دست جوانان است من از سنین پایین مسئولیت پذیرفتم و توانستم پله های مدیریتی را یکی بعد از دیگری طی کنم از جهاد سازندگی در دهستان و نماینده مجلسی و استانداری و وزارت به معاونت اولی ریاست جمهوری رسیدم. قطعا این مسئولیت ها با توجه به شایستگی ها بوده و من توانستم پیشرفت کنم این عنوان باید جهت جوانان درس باشد که سطوح پیشرفت را به صورت پله ای پشت سر بگذارند.

وی گفت: در دولت آینده جوانان در مدیریت و برنامه ریزی و سرمای گذاری شور نقش مهم خواهند داشت.

جهانگیری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در صورت پیروزی شما مردم به چه صورت می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند گفت: قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در این دولت تصویب و آیین نامه آن ابلاغ شد دستگاه ها موظف شدند اطلاعات مورد نیاز مردم را در اختیارشان قرار دهند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: جهت مبارزه با فساد راهی جز براق سازی و دسترسی به اطلاعات وجود ندارد اگر اطلاعات به صورت براق در اختیار عموم جامعه قرار گیرد فساد ایجاد نمی شود راه مقابله با فساد این است که اطلاعات آزاد باشد.

وی با بیان اینکه اگر تصمیمات در اتاق های شیشه ای صورت بگیرد و مردم ببینند که مسئولین و مدیران چه می کنند می تواند جلوی فساد را بگیرد تصریح کرد: براق سازی مهمترین راه پیشگیری از انحراف در تخصیص داده شده است منابع است.

جهانگیری بیان داشت: سامانه های الکترونیکی هم می توانند جلوی گفت و گوی بی جا بین افراد را بگیرند و خدمات رسانی را سریع تر کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اینترنت نعمت بزرگی جهت براق شدن جامعه است.

وی با بیان اینکه باید مطبوعات در نقد و اطلاع رسانی آزاد باشند تاکید کرد: جوانان عزیز انتخابات عنوان بسیار مهمی است که آینده کشور عزیزمان ایران به آن بستگی دارد مکرر گفته ام انتخابات بین بد و بدتر نیست بلکه بین راه و بی راه است شما می دانید که در آن هشت سال چه بر کشور گذشت کارهای سخت نیاز به برنامه ریزی دارند. ما کارها زیادی را انجام دادیم تا کشور عزیزمان ایران هراسی را به کشور عزیزمان ایران دوستی تبدیل کنیم ما اقتصاد کشور عزیزمان ایران را از تلاطمی که هر ساعت قیمت ارز و کالاها عوض کردن می کرد به ثبات و آرامش رساندیم و اکنون فضا فضای سرمایه گذاری است.

جهانگیری عنوان کرد: حق کشور عزیزمان ایران است که توسعه پیدا کند حق شما است که شغل و کار آبرومند داشته باشید نباید بگذاریم راه های نیمه تمام به عقب برگردند توسعه کشور عزیزمان ایران باید در مسیر خود قرار گیرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه توسعه کشور عزیزمان ایران در مسیرش واقع شده است است و باید سرعتش زیاد شود خاطر نشان کرد: برایشان زندگی خوب و سراسر موفقیت آرزومندم شاد و خرم باشید.

این خبر در حال تکمیل است…

واژه های کلیدی: میلیون | جوانان | انتخابات | جهانگیری | ده میلیون | ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری | جهانگیری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه